Obchodné a platobné podmienky

Obchodné a platobné podmienky na www.aprohotel.sk

 

Predávajúcim je spoločnosť 4 Biz Real s.r.o., so sídlom Chalupková 1002, Chynorany 956 33, IČO: 46560866 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín v oddiely Sro, vl. č. 35089/R (ďalej len „predávajúci“).

 

Objednávanie služieb na našich internetových stránkach www.aprohotel.sk môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby – podnikatelia (ďalej len „objednávateľ“) za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel:

 

I. Objednávka

 

1. Objednávateľ objednáva služby predávajúceho prostredníctvom www.aprohotel.sk on-line cez CMS, ku ktorému má objednávateľ prístup po registrácii na stránke predávajúceho. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku. Objednávateľ svojou objednávkou tiež potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito Obchodnými a platobnými podmienkami v plnom rozsahu.

2. Pri registrácii musí objednávateľ uviesť názov ubytovacieho zariadenia, spoločnosť, meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail, IČO, DIČ a vybrať si službu predávajúceho.

3. Predávajúci spracúva osobné údaje objednávateľa ako prevádzkovateľ internetového systému www.aprohotel.sk v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, spôsobom, ktorý je v súlade s dobrými mravmi, a to len na nižšie vymedzený účel. Objednávateľ dobrovoľne poskytuje predávajúcemu osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo a zamestnávateľ (ubytovacie zariadenie) za účelom vykonania platnej objednávky a uzavretie kúpnej zmluvy s predávajúcim, plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok kúpnej zmluvy, za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie objednávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi predávajúcim a objednávateľom. Podrobné Zásady ochrany osobných údajov nájdete tu

4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom. Objednávateľ zároveň obdrží od predávajúceho potvrdzujúci email o zaevidovaní objednávky a o začatí jej spracovania. Od tohto termínu je objednávka záväzná.

5. V prípade, ak objednávateľ po obdržaní potvrdzujúceho emailu zo strany predávajúceho chce objednávku zmeniť, doplniť alebo zrušiť, môže tak urobiť do 24 hodín po obdržaní potvrdzujúceho emailu a to e-mailom na jan.hlinka@aprohotel.sk alebo telefonicky na čísle 0915 725 505.

 

II. Dodacie lehoty

 

1. Za deň dodania služby sa považuje dátum potvrdenia objednávky zo strany predávajúceho alebo za deň dodania služby sa považuje dátum pripísania platby za službu na účet predávajúceho a je aktívna po dobu 12 mesiacov od tohto dňa.

2. Objednávateľ si môže službu kedykoľvek predĺžiť alebo zmeniť v CMS vo svojom registrovanom profile na stránke predávajúceho. Táto zmena podlieha predchádzajúcemu schváleniu predávajúcim.

 

III. Cena a platobné podmienky

 

1. Cena služby je uvedená na stránke  www.aprohotel.sk pri zvolenej službe. Ceny môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien. Platná cena tovaru bude vždy uvedená pri službe na stránke  www.aprohotel.sk alebo v špeciálnej marketingovej akcii predávajúceho adresovanej objednávateľovi, ktorá má vždy prednosť pred cenami zverejnenými na www.aprohotel.sk,  pokiaľ je to pre objednávateľa výhodnejšie v súlade s podmienkami špeciálnej marketingovej akcie.

2. Objednávateľ uhrádza platbu kartou on-line alebo bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry na objednanú službu. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej vystavenia predávajúcim.

3. Iné podmienky splatnosti faktúry a termínov dodania služby môžu byť dohodnuté na základe písomnej žiadosti objednávateľa doručenej predávajúcemu e-mailom. Predávajúci má právo žiadosti objednávateľa nevyhovieť. Iné podmienky splatnosti faktúry a termínov  dodania sú platné len po ich písomnom akceptovaní zo strany predávajúceho.

4. Ceny služieb sú na www.aprohotel.sk uvádzané vrátane DPH.

5. Konečná cena služby vrátane DPH sa zobrazí objednávateľovi pri online nákupe cez registračný formulár na  www.aprohotel.sk . Po potvrdení objednávky objednávajúci obdrží od predávajúceho email s celkovým súhrnom objednávky a konečnou cenou.

 

IV. Odstúpenie od zmluvy

 

1. Objednávateľ je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku, a to do 24 hodín po jej potvrdení, oznámením predávajúcemu. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom). Telefonické stornovanie objednávky musí byť potvrdené písomnou formou (e-mailom). Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete TU

2. Objednávateľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prístupu ku službe. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii služby, objednávateľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednosť objednávateľa.

3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností objednávateľa, predávajúci do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za službu alebo preddavok, ktorý objednávateľ uhradil za službu, vráti objednávateľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.

4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, ak uplynulo viac ako 14 dní odo dňa sprístupnenia služby objednávateľovi.

5. V prípade akceptovania požiadavky objednávateľa na odstúpenie od zmluvy na diaľku po lehote 14 pracovných dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov.

6. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti ak:

a) službu už neposkytuje,

b) vystavená cena za službu bola chybná.

 

V. Reklamácie

 

1. Reklamovať je možné len službu zakúpenú a zaplatenú u predávajúceho.

2. Pred uplatnením reklamácie odporúčame naštudovať aj Podmienky používania, ktoré nájdete tu

3. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča objednávateľovi telefonicky oznámiť predávajúcemu, že služba vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí objednávateľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

 

VI. Záverečné ustanovenia

 

1. Objednávateľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými a platobnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. Tieto Obchodné a platobné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a objednávateľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

2. Predávajúci a objednávateľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

Tieto Obchodné a platobné podmienky vstupujú do platnosti od 1.3.2018